2017

 

1. KİTAPLAR VE KİTAP BÖLÜMLERİ

Atik, Oktay. (2017)  Balkan Eğitim Araştırmaları, Bölüm adı: (Die Förderung der Lesegewohnheiten mittels neuer Medien im Deutschunterricht für das Leseverstehen) (2017). Göçerler, Harun, Atik, Oktay ve Demir, Meryem,  Trakya Üniversitesi Yayınları, Editör: Hikmet Asutay, Basım sayısı:1, Sayfa Sayısı 644, ISBN:978-975-374-213-9, Almanca (Bilimsel Kitap), (Yayın No: 3627968)

Göçerler Harun (2017) Balkan Eğitim Araştırmaları 2017, Bölüm adı:(Auswirkungen digitaler Applikationen auf die Hörverstehensfertigkeit der Deutschlernenden) (2017)., Tuğlu Yildirim,Göçerler Harun, Trakya Üniversitesi Yayınları, Editör:Hikmet Asutay, Basım sayısı:1, Sayfa Sayısı 644, ISBN:978- 975-374-213-9, Almanca(Bilimsel Kitap), (Yayın No: 3627958)

Göçerler Harun (2017) Balkan Eğitim Araştırmaları 2017, Bölüm adı:(Die Förderung der Lesegewohnheiten mittels neuer Medien im Deutschunterricht für das Leseverstehen) (2017)., Göçerler Harun,Atik Oktay,Demir Meryem, Trakya Üniversitesi Yayın No: 188, Editör: Asutay, Hikmet, Basım sayısı:1, Sayfa Sayısı 644, ISBN:978-975-374-213-9, Almanca(Bilimsel Kitap), (Yayın No: 3627968).

 

2. MAKALELER VE BİLDİRİLER

2.1. Uluslararası Dergilerde Basılan Makaleler 

ÇORAKLİ ŞAHBENDER (2017), Gettoda Bir Çocuk: Lina veya Jurek Becker - Jurek Becker in Jakob der Lügner adlı Romanı, Özgün Makalevol. 21, pp. -722,2017

 

2.2. Ulusal Dergilerde Basılan Makaleler 

AYDIN, Y. (2017). Klaus Poche’nin Atemnot ve Reiner Kunze’nin Friedenskinder Yapıtlarında Otoriter Eğitim Eleştirisine Karşılaştırmalı Bir Yaklaşım. Kafkas Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, vol. 1, pp. 1-14

 

2.3. Ulusal ve uluslararası sempozyum, kongre veya konferans kitaplarında tam metin olarak basılmış bildiriler 

AYDIN, Y./ AGVAN, Ö. (2017). Ebedi Göçer Medea, Göç Konferansı 2017 Seçilmiş Bildiriler. (Hazırlayanlar: A. Tilbe, S. Bosnalı, Y. Topaloğlu). London: Transnational Press, s. 371-382

 

2.4. Ulusal ve uluslararası sempozyum, kongre veya konferans bildiri özetleri 

AYDIN, Y. (2017). Hans Joachim Schädich’in Yapıtı Die Sache mit B. Üzerine. 5. Uluslararası Batı Kültürü ve Edebiyatları Araştırmaları (BAKEA) Sempozyumu 4-6 Ekim 2017, Bildiri Özetleri Kitabı, Sivas Cumhuriyet Üniversitesi, s. 121

Tekin, Özlem (2017II. International Contemporary Education Research Congress. Contemporary Education Research Association & Muğla Sıtkı Koçman Universität, Muğla / Türkei, 28.09.-01.10.2017: Interlinguale Interferenz im Fremdsprachenunterricht Deutsch

Tekin, Özlem (2017II. International Contemporary Education Research Congress. Contemporary Education Research Association & Muğla Sıtkı Koçman Universität, Muğla / Türkei, 28.09.-01.10.2017: Relevanz von Gesprächspartikeln bei der Vermittlung des Deutschen als Fremdsprache

Tekin, Özlem (2017II. International Academic Research Congress INES, Alanya-Antalya/Türkei, 18.-21.10.2017: German as a Foreign Language in Turkey – Problems and Desiderata at University Level

Tekin, Özlem (2017II. International Academic Research Congress INES, Alanya-Antalya/Türkei, 18.-21.10.2017: Contrastive Linguistics in Foreign Language Teaching

Tekin, Özlem (2017International Multidisciplinary Studies Congress. Akdeniz Universität & Mehmet Akif Ersoy Universität, Antalya/Türkei, 25.-26.11.2017: Yabancı Dil olarak Almanca Eğitiminde Çevirinin Faydaları ve Sınırları 

Tekin, Özlem (2017)  International Multidisciplinary Studies Congress. Akdeniz Universität & Mehmet Akif Ersoy Universität, Antalya/Türkei, 25.-26.11.2017: Alman Edebiyatı Bağlamında Zafer Şenocak’ın Şiirleri

Tekin, Özlem (2017International Multidisciplinary Studies Congress. Akdeniz Universität & Mehmet Akif Ersoy Universität, Antalya/Türkei, 25.-26.11.2017: “Türkendeutsch”: Fonetik Özellikleri ve Alman Dili üzerindeki Etkisi

 

2.5. Diğer Yayınlar

Tekin, Özlem (2017) Martine Dalmas, Marina Foschi Albert, Marianne Hepp und Eva Neuland (Hgg.): Texte im Spannungsfeld von medialen Spielräumen und Normorientierung (Pisaner Fachtagung 2014 zu interkulturellen Perspektiven der internationalen Germanistik). In: GFL-Journal, 2, 95-101.

 

3. ARAŞTIRMA PROJELERI